LinkedIn demografische- en bedrijf & beroep-targetingmogelijkheden

Conversed zet met adverteren op Linkedin de diepe demografische- en bedrijf & beroep-targetingmogelijkheden in, die LinkedIn biedt om business to business doelstellingen voor onze klanten te realiseren. Daarnaast gebruikt Conversed LinkedIn voor gerichte recruitment campagnes.

Conversed zet adverteren op LinkedIn naast de reguliere demografische targetstrategieën op leeftijd, geslacht en locatie vooral in vanwege de diepe targeting mogelijkheden op bedrijven en beroepsgroepen. LinkedIn biedt voor business to business doelstellingen een unieke mogelijkheid om key stakeholders binnen bedrijven te bereiken en werknemers van bedrijven te bereiken, om zo bottom up besluitvorming te beïnvloeden en B2B salesdoelstellingen te realiseren.

LinkedIn conversie optimalisatie

Door de unieke combinatie van tools waar Conversed mee werkt, zijn wij in staat om diep op targeting, creatie en conversie te optimaliseren om zo voor onze klanten business to business doelstellingen te realiseren tegen zo laag mogelijke kosten. Daarnaast zet Conversed LinkedIn in voor gerichte recruitment campagnes voor grote bedrijven en corporates.



Meer weten over hoe wij LinkedIn inzetten om B2B doelstellingen te realiseren?


WAAROM KIEZEN VOOR CONVERSED


Data driven design

Social Performance Advertising Design is een cyclisch proces. Ons design team wordt continu gevoed met conversie data vanuit de campagne. De creatie van onze campagnes wordt doorlopend verbeterd en aangepast aan de hand van deze data, om zo tot het meest effectieve design te komen.

Social advertising freaks

Wij zijn nerds en wij zijn freaks. Wij zijn bezeten van Social Advertising en doen iedere dag niets anders niets anders dan Social Advertising. Waarom? Omdat dit het mooiste  vak is ter wereld, omdat niets zo dynamisch & effectief is als Social Advertising, and that is why we love it.

We zijn entrepreneurs

Wij zijn ondernemers. Wij zijn een relatief klein bureau en wij weten hoe belangrijk het is om te zorgen dat elke euro rendeert die wij zelf uitgeven, maar vooral elke Euro die wij voor onze klanten uitgeven. Wij beheren de budgetten van onze klanten al ware het ons eigen geld.