Mobiel adverteren op Twitter

Twitter heeft een steeds toenemend aantal mobiele gebruikers en wordt qua percentage van mobiel verkeer alleen voorbijgestreefd door sociale netwerken als Foursquare en Instagram. Hoewel mobiel adverteren op Twitter een andere aanpak vereist voor zowel creatieve als optimalisatiestrategieën, zijn de targetingstrategieën die Conversed benut bijna gelijk aan die voor de normale Twitter-advertentiecampagnes.

Conversed maakt gebruik van een breed scala aan interesse- en lifestyle targetingcategorieën die beschikbaar zijn op Twitter om doelgroepen te vinden en te converteren voor onze adverteerders. We werken nauw samen met onze klanten om te definiëren hoe de mobiele trechter verschilt van desktopconversies en wat de beste strategie is voor het genereren van opbrengsten uit mobiel dataverkeer. Na het definiëren van de doelgroep die we willen bereiken en converteren, definieert Conversed een campagnestrategie. Ten slotte voert Conversed deze strategie uit om de maximaal haalbare exposure, sales of leads te genereren, tegen zo laag mogelijke kosten.

De USP’s die op Mobile Facebook het grootste aantal conversies opleveren, verschillen enorm van de USP’s die werken op Twitter. Conversed heeft uitgebreide ervaring in het gebruik van de juiste USP voor elk platform en apparaat. We helpen onze klanten de juiste USP te vinden voor het juiste apparaat en helpen onze klanten de USP op maat te maken voor het genereren van maximaal rendement uit mobile advertising op Twitter.

Met de advertentie-API van Conversed zijn we in staat om de doelgroep van onze klanten te targeten en te converteren door middel van het gebruik van gepromote tweets, gepromote trends of om meer volgers te genereren door gepromote accounts.
Conversed bouwt een optimalisatiealgoritme op maat voor elke lifestyle en interessedoelgroep. Conversed heeft een ruime kennis over het gebruikmaken van de eindeloze mogelijkheden die het toepassen van een # biedt voor onze klanten, en we zorgen er altijd voor dat we voor elke campagne maximaal gebruik maken van het unieke real-time teken van het platform.


Meer weten over hoe wij de mogelijkheden van mobile advertising op Twitter kunnen inzetten voor adverteerders?


WAAROM KIEZEN VOOR CONVERSED


Data driven design

Social Performance Advertising Design is een cyclisch proces. Ons design team wordt continu gevoed met conversie data vanuit de campagne. De creatie van onze campagnes wordt doorlopend verbeterd en aangepast aan de hand van deze data, om zo tot het meest effectieve design te komen.

Social advertising freaks

Wij zijn nerds en wij zijn freaks. Wij zijn bezeten van Social Advertising en doen iedere dag niets anders niets anders dan Social Advertising. Waarom? Omdat dit het mooiste  vak is ter wereld, omdat niets zo dynamisch & effectief is als Social Advertising, and that is why we love it.

We zijn entrepreneurs

Wij zijn ondernemers. Wij zijn een relatief klein bureau en wij weten hoe belangrijk het is om te zorgen dat elke euro rendeert die wij zelf uitgeven, maar vooral elke Euro die wij voor onze klanten uitgeven. Wij beheren de budgetten van onze klanten al ware het ons eigen geld.