Mobiel adverteren op Facebook

Consumenten zijn tegenwoordig steeds meer online op mobiele apparaten in plaats van op desktop computers. Mobiel adverteren op Facebook via telefoons en tablets loopt nog steeds achter op consumentengedrag, aangezien veel adverteerders de weg naar mobile advertising nog niet hebben gevonden. Veel van de grote social media platforms zien dat meer dan de helft van hun opbrengsten afkomstig zijn van mobiele apparaten of naderen nu het keerpunt, en Facebook is hierop geen uitzondering.

Een groot gedeelte van de tijd die wordt doorgebracht op Facebook, gebeurt op mobiele apparaten. Conversed heeft een ruime ervaring met mobile social campagnes en weet precies welke targets behaald kunnen worden met mobile advertising en welke targets voor Desktop haalbaar zijn.

Mobiel adverteren vereist een compleet andere aanpak op het gebied van creatief design en optimalisatie. Maar de targeting is bijna hetzelfde als de desktop targeting voor Facebook. Conversed maakt gebruik van de diepe, gedetailleerde demografische targeting op de mobiele site en app van Facebook om de campagnes van onze klanten te optimaliseren. Facebook biedt diepe targeting voor mobile app en mobile page campagnes, inclusief gedetailleerde targeting op variabelen zoals leeftijd, geslacht, locatie, opleidingsniveau, werk, relatiestatus, seksuele geaardheid, taal, vrienden en locatie.

Conversed bouwt een optimalisatiealgoritme voor elk van deze demografische, lifestyle en keyword doelgroepen, op dezelfde manier waarop advertentieoptimalisatie voor Facebook Desktop wordt uitgevoerd. Dit optimalisatiealgoritme is op maat gemaakt om de grootst mogelijke exposure te optimaliseren binnen een doelgroep, de laagste kosten per Fan of de hoogste ROI.


Wil je meer weten over hoe wij mobiele Facebook-campagnes voor adverteerders kunnen optimaliseren?


WAAROM KIEZEN VOOR CONVERSED


Data driven design

Social Performance Advertising Design is een cyclisch proces. Ons design team wordt continu gevoed met conversie data vanuit de campagne. De creatie van onze campagnes wordt doorlopend verbeterd en aangepast aan de hand van deze data, om zo tot het meest effectieve design te komen.

Social advertising freaks

Wij zijn nerds en wij zijn freaks. Wij zijn bezeten van Social Advertising en doen iedere dag niets anders niets anders dan Social Advertising. Waarom? Omdat dit het mooiste  vak is ter wereld, omdat niets zo dynamisch & effectief is als Social Advertising, and that is why we love it.

We zijn entrepreneurs

Wij zijn ondernemers. Wij zijn een relatief klein bureau en wij weten hoe belangrijk het is om te zorgen dat elke euro rendeert die wij zelf uitgeven, maar vooral elke Euro die wij voor onze klanten uitgeven. Wij beheren de budgetten van onze klanten al ware het ons eigen geld.