Twitter Volgers optimalisatie

Twitter volgers zijn de ambassadeurs van een merk. De Twitter volgers zijn die personen die de communicatie van het merk enthousiast verder verspreiden over Twitter en het zijn de personen die het opnemen voor het merk als een rea-guurder zijn beklag doet over een slechte ervaring met de dienst of service.

Twitter volgers zijn verder commercieel zeer waardevol. De Twitter volgers genereren het organische bereik van het merk en zorgen ervoor dat je tweets onbetaald over Twitter worden verspreid. Tot slot geven je volgers je diepe inzichten in wie je klant is en kan Conversed een kopie maken van deze demografische doelgroep om zo het bereik op Twitter verder uit te breiden naar een zeer relevante doelgroep.

Conversed zet de diepe interesse targeting mogelijkheden in die Twitter biedt om precies die doelgroep te vinden die de adverteerder aan het merk wil verbinden. Met de unieke combinatie van targeting, biedingen en optimalisatietools van Conversed, kunnen wij diep optimaliseren voor de laagst mogelijke prijs. Hierdoor kunnen wij de Twitter Follower-doelstellingen van onze klanten realiseren tegen de laagst mogeliijke Cost Per Follower.


Nieuwsgierig? Wij vertellen graag meer over hoe wij een kwalitatieve Followerbase opbouwen op Twitter.


WAAROM KIEZEN VOOR CONVERSED


Data driven design

Social Performance Advertising Design is een cyclisch proces. Ons design team wordt continu gevoed met conversie data vanuit de campagne. De creatie van onze campagnes wordt doorlopend verbeterd en aangepast aan de hand van deze data, om zo tot het meest effectieve design te komen.

Social advertising freaks

Wij zijn nerds en wij zijn freaks. Wij zijn bezeten van Social Advertising en doen iedere dag niets anders niets anders dan Social Advertising. Waarom? Omdat dit het mooiste  vak is ter wereld, omdat niets zo dynamisch & effectief is als Social Advertising, and that is why we love it.

We zijn entrepreneurs

Wij zijn ondernemers. Wij zijn een relatief klein bureau en wij weten hoe belangrijk het is om te zorgen dat elke euro rendeert die wij zelf uitgeven, maar vooral elke Euro die wij voor onze klanten uitgeven. Wij beheren de budgetten van onze klanten al ware het ons eigen geld.